(1872-1879) ТРЕНУВАННЯ НАВИЧОК ПІД ЧАС ПСИХОТЕРАПІЇ, ПОВЕДІНКОВОЇ АБО ПСИХОСОЦІАЛЬНОЇ ТЕРАПІЇ

ТРЕНУВАННЯ НАВИЧОК ПІД ЧАС ПСИХОТЕРАПІЇ, ПОВЕДІНКОВОЇ АБО ПСИХОСОЦІАЛЬНОЇ ТЕРАПІЇ

1872   Реабілітація та детоксикація після вживання алкоголю та наркотиків

Детоксикація включає взаємодію (ї) між клієнтом (ами) та спеціалістом (ами) з психічних захворювань, в якій втручання спрямоване на позбавлення наркотичної залежності, то ж ризики мінімізовані. Детоксикація управляється шляхом моніторингу процесу виведення та може включати медичне втручання, за необхідності. Такий вид втручання включає введення медичних препаратів, які застосовуються для контролю над симптомами абстиненції, нагляд та симптоматичная терапія.

92002-00 Реабілітація хворого алкоголізмом
Включено: оцінювання
надання консультації
навчання

92003-00 Детоксикація після вживання алкоголю

92004-00 Реабілітація та детоксикація після вживання алкоголю
Включено: оцінювання
надання консультації
навчання

92005-00 Реабілітація хворого наркоманією
Включено: оцінювання
надання консультації
навчання

92006-00 Детоксикація після вживання наркотиків

92007-00 Реабілітація та детоксикація після вживання наркотиків
Включено: оцінювання
надання консультації
навчання

92008-00 Комбінована реабілітація хворого алкоголізмом та наркоманією
Включено: оцінювання
надання консультації
навчання

92009-00 Комбінована детоксикація після вживання алкоголю та наркотиків

92010-00 Комбінована реабілітація та детоксикація після вживання алкоголю та наркотиків
Включено: оцінювання
надання консультації
навчання

1873   Психологічні/психосоціальні терапії
▼0534
Психологічні/психосоціальні терапії включають наступні три прийоми:

Психосоціальна терапія: Визнаний, структурований або опублікований метод або методики для лікування психічних та емоційних розладів. Проводиться шляхом обговорення стану та супутніх питань між клієнтом (клієнтами) та медичним працівником (ами).

Психосоціальні терапії можуть проводитися на індивідуальній основі або в групах, зазвичай в офісах або в амбулаторному закладі.

Навчання: Вказівки та керівні принципи, спрямовані на вдосконалення знань клієнта, усвідомлення або розуміння їх хвороби або проблеми з метою контролю, управління або вдосконалення їхніх результатів лікування.

Консультування: Зниження емоційних, фізіологічних, психологічних, соціальних та/або професійних наслідків хвороби або проблеми кліента шляхом встановлення підтримуючих або терапевтичних відносин. До консультування входить вираження співчуття, пояснення, інтерпретація, вирішення пробелеми та надання підтримки

Включено: оцінка прогресу

96001-00 Психологічна підготовка
Включено: Тренування навичок:

  • планування справ
  • управління гнівом
  • наполегливості
  • вирішення конфліктів
  • подолання стресу
  • визначення цілей
  • контролю над імпульсами
  • визначення межі
  • вирішення проблем
  • методів релаксації БДВ рольової гри
  • самоповаги
  • соціальних навичок БДВ
  • управління стресовими ситуаціями
  • тайм-менеджменту

Виключено:
Міжособистісна психотерапія (96177-00 [1873])
Те саме як метод:

  • когнітивної та/або поведінкової терапії (96101 -00 [1873])
  • тілесно-орієнтована терапії (96100-00 [1873])

96104-00 Музикотерапія (музична терапія)
До музикотерапія входять інтервенції з використанням музики, створеної для посилення та/або підтримання фізичних, емоційних, психосоціальних, поведінкових, сенсорних, когнітивних, комунікаційних, культурних, духовних, вікових, музичних та/або супутніх потреб, визначених в процесі спостереження/оцінки
Виключено:
Те саме як метод:

  • когнітивної та/або поведінкової терапії (96101 -00 [1873])
  • тілесно-орієнтована терапії (96100-00 [1873])

96181-00 Арт-терапія
До арт-терапії входять інтервенції з використанням образотворчого мистецтва, зображень або процесу творення, щоб допомогти клієнту справитися зі своєю(-їми) проблемою(-ами)

Виключено:
Те саме як метод:

  • когнітивної та/або поведінкової терапії (96101 -00 [1873])
  • тілесно-орієнтована терапії (96100-00 [1873])

96182-00 Бібліотерапія
До бібліотерапії входять інтервенції з використанням літератури (книги, газети, тощо), щоб допомогти клієнту справитися зі своєю(-їми) проблемою(-ами)
Виключено:
Те саме як метод:

  • когнітивної та/або поведінкової терапії (96101 -00 [1873])
  • тілесно-орієнтована терапії (96100-00 [1873])

96183-00 Наративна терапія
У наративній терапії проблеми описуються у вигляді історій. Те, що клієнт думає про важливі історії, може завадити їм подолати їхні актуальні труднощі.

Основна мета наративної терапії – це зрозуміти історії або теми, які сформували життя клієнта, а також як ці історії можна написати або переписати. Процес зміни включає в себе допомогу клієнту виявити особливі результати та створити більш кращі історії про їхні проблеми.

Під час перефразування або переказу історії, може відбутися зміна зв’язку із самою проблемою.

Під час допомоги при перефразуванні або переказі історії, основний акцент робиться на виявленні сильних сторін клієнта, в тому числі на його навички, віру та здібності, якими вони вже володіють.
Основні етапи наративної терапії можуть включати:

  • виявлення проблеми
  • опис впливу проблеми
  • оцінка та обґрунтування наслідків проблеми
  • виявлення особливих результатів
  • відновлення

Наративна терапія має особливе значення для конкретних культур (наприклад, аборигенів та остров'яни проливу Торреса), в яких розповідь історій є основною частиною їхньої культури.
Виключено:
Те саме як метод:

  • когнітивної та/або поведінкової терапії (96101-00 [1873])
  • тілесно-орієнтована терапії (96100-00 [1873])

96100-00 Тілесно-орієнтована терапія
Тілесно-орієнтована терапія це група психотерапій, теоретичні моделі якої виявляють симптоми, що виникають з несвідомих психологічних структур, процесів або конфліктів. Ці моделі, як правило, зосереджені на етапах або процесах психологічного розвитку, а також яким чином такий розвиток можуть порушити сімейні або батьківські стосунки, включаючи травму.

Як правило втручання, які відбуваються, зосереджені на терапевтичних відносинах, як предмет дослідження та обговорення, а також виявлення повторних стереотипів мислення, вплив та поведінка в рамках терапевтичних відносин та в інших сферах життя людини. Такі терапії можуть мати на меті проводити зміни шляхом більш свідомого розуміння цих закономірностей та процесів, хоча й свідома «тілесно-
орієнтована» терапія не вважається принциповою для всіх таких терапій.

Включено:
Гештальт-терапія
психоаналіз
психоаналітичні психотерапії
психодинамічну (стислу) терапії
егопсихологія
терапії, основані на моделі спілкування

Виключено:
Психодинамічний підхід у:

  • терапії пар (96178-00 [1873])
  • сімейна/ терапія опікунства (96102-00 [1873])
  • сексуальній терапії (96179-00 [1873])

96101-00 Когнітивна та/або поведінкова терапія [КПТ]
Психологічні терапії включають структуровану взаємодію між психічним станом клієнта та кваліфікованим спеціалістом (спеціалістами) з психічних захворювань з використанням визнаного психологічного метода, наприклад, когнітивно-поведінкові методи, сімейна терапія або консультування з питань навчання психологічної самопомочі.

Психологічні інтервенції направлені на зниження психологічних стресів або емоційних порушень, зміни неадаптивної поведінки та виховання психічного здоров’я.

Когнітивна та/або поведінкова терапії представляють собою психотерапевтичні втручання, які спрямовані навчити клієнта (клієнтів) як визначати будь-які нездорові, негативні та/або неадаптивні схеми мислення (когнітивні) та поведінки (поведінкові) з метою оцінити, а потім видозмінити їх за допомогою відповіднх та адаптивних альтернатив.

Такі види інтервенцій можуть проводитися індивідуально, з групою або самостійно (шляхом навчання самодопомоги) та для них характерні домашні роботи, які допомагають виявити, оцінити та змінити неадекватні думки та поведінку, які виникають у повсякденних ситуаціях. Ці інтервенції грунтуються на припущеннях, що психічне захворювання виникає всередині через викривлені думки або проявляються через відомі схеми неадекватної поведінки, а не через зовнішні соціальні або ситуативні фактори впливу.

Включено:
Те саме з використанням:

  • методу когнітивного реструктурування
  • методу десенсибілізації (дозованої експозиції) (експозиційної терапії)
  • діалектичної поведінкової терапії
  • контроль гіпервентиляції
  • методу мотиваційного консультування
  • методу вирішення проблеми
  • методу раціонально-емоційної психотерапії
  • методу попередження зриву
  • методу релаксації
  • методу попередження реакції
  • методу розігрування ролі/репетиції
  • методу структурованого вирішення проблеми
  • методу дотримання лікування

Виключено:
Когнітивний та/або поведінковий підхід у:

  • терапії пар (96178-00 [1873])
  • сімейна терапія/терапія опікунства (96102-00 [1873])
  • сексуальній терапії (96179-00 [1873])

96177-00 Міжособистісна психотерапія [МПТ]
Міжособистісна психотерапія представляє собою резюмований, структурий підхід, який спрямований на одне або кілька проблемних питань міжособистностних стосунків клієнта.

Основоположне припущення полягає в тому, що проблеми психічного здоров’я та міжособистностні проблеми є взаємопов’язаними. Терапія
фокусується на поточному соціальному контенті клієнта та на соціальному функціонуванні і не спрямованарозглядати дійсніситуації у якості функції внутрішнього конфлікту. Основна задача міжособистісної терапії – це визначити та вирішити мжособистісні труднощі, питання та проблеми, наприклад, міжособистосні недоліки, біди, суперечки та зміни ролей. Міжособистісна психотерапія вивчає процес сприймання клієнтом та очікування відносин, а також має на меті покращити навички міжособистісний стосунків та спілкування.
Виключено:
Міжособистісний психотерапевтичний підхід у:

  • терапії пар (96178-00 [1873])
  • сімейна терапія/терапія опікунства (96102-00 [1873])
  • сексуальній терапії (96179-00 [1873])

96239-00 Психонавчання
Психонавчання включає особливу форму учбово-виховних консультацій для клієнтів, опікунів, інших фахівців лікування або членів їх родини з метою допомогти їм зрозуміти факти стосовно психічних захворювань та досягти або навчитися загальним принципам боротьби з хворобою та як можна запобігти рецидиву.

Психонавчання може надаватися особам, які страждають на психічні захворювання.

96178-00 Терапія пар
Терапія пар – це систематична робота, спрямована на зміну в стосунках шляхом внесення змін в модель партнерських взаємодій. Основна мета терапії пар полягає в тому, щоб визначити наявність пригніченого стану та відчуття незадоволення у стосунках, а також покращити або полегшити існуючі симптоми та відновити стосунки до більш ефективного та більш здорового рівня їх функціонування.
Шлюбна терапія
Включено:
Те саме з використанням:

  • когнітивного та/або поведінкового підходу
  • его-аналітичного підходу
  • міжособистісного підходу
  • об’єктних відносин
  • психоаналітичного підходу

96102-00 Сімейна терапія/терапія опікунства
Сімейна терапія/терапія опікунства визначається як лікувальний процес, який сприяє, покращує та підтримує ефективне існування сім'ї / опікуна та/або працію з родиною/опікуном для покращення психічного стану клієнта. Предмет втручань обмежується сім'єю / опікунами.

Варто зазначити, що в даному контексті, сім'я / опікуни включають в себе людей, в який є значний психологічний зв'язок з клієнтом, наприклад, друзі та партнери, а також ті, хто формально вважаються опікуном клієнта.
Сімейна терапія/терапія опікунства може включати низку різноманітних процесів, для яких характерне спільне зосередження на зміні знань, навичок, взаємодій або можливостей сім'ї.

Вони можуть включати:

  • підтримка сім'ї / опікуна та клієнта задля того, щоб подивитися на речі з іншого боку та розвинути взаєморозуміння
  • підтримка сім'ї / опікуна для того, щоб зрозуміти: причину проблем із психічним здоров’ям клієнта; їхні ролі та ролі інших у плані заходів по догляду за клієнтом; як проблема психічного стану може впливати на мислення клієнта, його поведінку, взаємовідносини та навчальну/професійну діяльність; фактори, які можуть сприяти або погіршити відновлення; та тривожні ознаки погіршення стану 
  • розвинення нових навиків та технік для підтримки позитивних взаємодій і відносин в сім’ї
  • покращення здатності сім’ї/опікуна передбачати та вирішувати проблеми
  • сприяння ефективним стратегіям виконання батьківських обов’язків/обов’язків опікуна відповідно до віку клієнта, потребам розвитку та сімейних обставин
  • підтримка сім'ї/опікуна в питаннях системи охорони психічного здоров'я та збереження власного здоров'я і благополуччя.

Посередницьке втручання, яке надається сім'ї/опікунам, за наявності або відсутності клієнта, класифікується як «Сімейна терапія/терапія опікунства»
Включено:
Те саме з використанням: консультування управління кризами вирішення проблеми тренування навичок

  • когнітивного та/або поведінкового підходу
  • міжособистісного підходу
  • психодинамічного підходу

96179-00 Сексуальна терапія
Включено:
Те саме з використанням:

  • поведінкового підходу
  • когнітивного та/або поведінкового підходу
  • міжособистісного підходу
  • психодинамічного підходу

96103-00 Клінічний гіпноз
Гіпнотерапія

96185-00 Підтримуюча психотерапія, не класифікована в інших рубриках
Підтримуюча терапія – це форма психотерапії, яка фокусується на короткострокових покращеннях у складних ситуаціях або діяльність за допомогою визначення звичайної стійкості людини та механізмів пристосування, а також допомагає людині бути готовою або посилити такі механізми у момент, коли людина зіткнулася лицем перед, або після, стресових ситуацій.

Механізми стійкості та пристосування можна розглядати у найрізноманітніших теоретичних основах (наприклад, егопсихологія, когнітивна, соціальна/системи). Зазвичай такі види терапії займають активну позицію та зосереджуються на більш актуальних питаннях.
Виключено: те саме з будь-яким іншим терапевтичним втручанням – код пропускати

96180-00 Інші психотерапії або психосоціальні терапії
Короткострокова психотерапія БДВ
Драматерапія
Еклектична психотерапія
Десенсибілізація та корекція переробки інформації за допомогою руху очей [ДПДГ]
Терапія особистісних конструктів
Психодрама
Десенсибілізація у фазі швидкого сну [ДФШС]
Самодопомога
Терапія, зосереджена на вирішенні

Виключено: ігрова/рекреаційна терапія та реабілітологія (96148-00 [1878])

1874   Тренування навичок відтворення звуків, мовлення, побіжності мовлення та комунікації

96134-00 Тренування навичок відтворення звуків

96135-00 Тренування навичок мовлення
Тренування навичок візуального сприйняття мовлення (читання по губах)

96136-00 Тренування навичок побіжності мовлення

96137-00 Тренування навичок мови
Тренування комунікаційних навичок (сприйняття, висловлення, розпізнавання) у усній/не усній та письмовій/не письмовій формі мови

1875   Тренування навичок, пов’язаних з навчанням, знаннями та пізнанням
Включено: оцінка прогресу
Виключено: те саме в рамках тренування психологічних навичок або конкретної психотерапії (див. блок [1873])

96110-00 Тренування навичок, що стосуються навчання
Тренування навичок:

  • рахування
  • читання
  • навчання
  • письма

96112-00 Тренування навичок, що стосуються сенсорної/сенсомоторної/нейросенсорної функції Інтервенції, які включають сенсорну стимуляцію та адаптаційну реакцію на неї відповідно до неврологічних потреб. Метою є покращення здатності головного мозку обробляти та систематизувати відчуття.
Тренування дрібної або великої моторики
Терапія розпізнавання
Лікування сенсорної інтеграції
Тактильна стимуляція

6113-00 Тренування навичок, що стосуються пам’яті, орієнтації, сприйняття або уваги

96114-00 Тренування навичок, що стосуються виконавчих функцій
Тренування навичок:

  • креативного мислення
  • прийняття рішення
  • мотивації
  • організації
  • планування
  • вирішення проблем

1876   Тренування навичок руху
Тренування навичок, яке включає допомогу клієнту або спостереження за клієнтом під час виконання ним/нею вправ з метою покращення фізичного стану, здоров’я або підтримання себе у формі, чи з метою виправлення дефекту чи відновлення функцій органів та тіла
Лікувальна фізкультура
Загартовування

Включено: оцінка прогресу

96115-00 Лікувальна фізкультура, м’язи обличчя/скронево-нижньощелепний суглоб

96116-00 Лікувальна фізкультура, очні м’язи

96117-00 Лікувальна фізкультура, м’язи стравоходу
Тренування навичок ковтання

96118-00 Лікувальна фізкультура, плечовий суглоб

96119-00 Лікувальна фізкультура, м’язи грудної клітки та живота

96120-00 Лікувальна фізкультура, м’язи спини або шиї
Лікувальна фізкультура для м’язів, які підтримують хребет [шийні] [поперекові] [грудні]

96121-00 Лікувальна фізкультура, м’язи руки
Переучування верхньої кінцівки

96122-00 Лікувальна фізкультура, ліктьовий суглоб

96123-00 Лікувальна фізкультура, м’язи кисті, променево-зап’ястковий суглоб або суглоби пальців

96124-00 Лікувальна фізкультура, кульшовий суглоб

96125-00 Лікувальна фізкультура, м’язи тазової діафрагми

96126-00 Лікувальна фізкультура, м’язи гомілки

96127-00 Лікувальна фізкультура, колінний суглоб

96128-00 Лікувальна фізкультура, м’язи стопи, гомілковостопний суглоб або суглоби пальців стопи

96129-00 Лікувальна фізкультура, усе тіло
Лікувальна фізкультура БДВ
Загальна лікувальна фізкультура, така як уроки фізкультури, плавання

96130-00 Тренування навичок, що стосуються положення/рухомості/рухів тіла
Тренування здатності рухатися та ходити
Тренування рухомості або положення тіла:

  • зміна положення на ліжку
  • згинання
  • перевертання
  • зміна положення з лежачи на сидячи
  • зміна положення з сидячи на стоячи
  • утримування рівноваги під час сидіння
  • вставання з ліжка з переходом у сидяче положення зі спущеними на підлогу ногами
  • присідання
  • утримування рівноваги у положенні стоячи
  • вирівнювання

Управління положенням тіла
Тренування навичок за допомогою методів, які покращують відчуття скоординованих рухів, таких як метод Фельденкрайза, тайцзіцюань, йога
Виключено:
Лікувальна фізкультура (96115 до 96129 [1876])
Те саме, коли основною метою є навчити користуватися допоміжним або адаптивним засобом, пристроєм чи обладнанням (96142-00 [1878])

96131-00 Тренування навичок, що стосуються переміщення
Тренування навичок, що стосуються переміщення до/з:

  • ванни
  • ліжка
  • стільця
  • підлоги
  • душу
  • туалету
  • транспортного засобу

Виключено:
Те саме для входу та виходу з басейну для гідротерапії (96150-00 [1879])
Те саме, коли основною метою є навчити користуватися допоміжним або адаптивним засобом, пристроєм чи обладнанням (96142-00 [1878])

1877   Тренування навичок, що стосуються функцій систем організму
Включено: оцінка прогресу

96132-00 Тренування навичок, що стосуються слухової функції
Тренування слуху

96133-00 Тренування навичок, що стосуються бінокулярного зору
Тренування сенсорного аспекту зору

Виключено:
Лікувальна фізкультура для очних м’язів (96116-00 [1876])
Тренування навичок, що стосуються візуальної ергономіки (96147-00 [1878])

96138-00 Лікувальна фізкультура, система органів дихання (респіраторна система) [дихання]
Вправи, направлені на збільшення дихального об’єму та екскурсії грудної клітки, а також щоб допомогти звільнити легені від мокротиння та/або покращити тип дихання
Реакція залучення структурних одиниць легень (за допомогою надмірного розширення легень вручну)

96139-00 Лікувальна фізкультура, кардіореспіраторна/серцево-судинна система
Програма фізичних тренувань, яка направлена на максимальний розвиток серцевої діяльності та функції зовнішнього дихання
Програма кардіореабілітації

1878   Тренування навичок, що стосуються особистої гігієни та іншої життєдіяльності/незалежної життєдіяльності
▼0534
Для тренування навичок характерним є належна реабілітація, яка включає список вказівок, діючих практик під керівництвом клієнта та оцінка досягнутих результатів.
Вона може застосовуватися у багатьох функціональних напрямках («навичках»), в тому числі фізичні та психологічні навички. У якості прикладів можна навести спілкування, становлення особистості та професійні здібності, а також навички самообслуговування, такі як одягання та індивідуальна гігієна.

Навчання може бути спрямоване на покращенні навичок клієнтів, їх опікунів та інших медичних працівників.
Тренування навичок спрямоване на побудуванні/вдосконаленні дефіциту функціональних вмінь. Таким чином, тренування навичок можна зіставити з когнітивною та/або поведінковою терапією, які спрямовані на змінення психічного стану клієнта, його думки та/або поведінку, які сприймаються як негативні або непристосованими, але які не обов'язково пов'язані з необхідністю розвивати нові або вдосконалювати існуючі функціональні навички.
Включено: оцінка прогресу

96140-00 Тренування навичок, що стосуються догляду за собою/самообслуговування
Тренування навичок, що стосуються:

  • купання/приймання душу
  • чищення зубів
  • одягання
  • споживання їжі
  • годування
  • раціону харчування [дієта] [поживність]
  • практичної комунікації
  • піклування про зовнішність
  • користування туалетом
  • миття волосся

Виключено:
Тренування навичок, що стосуються:

  • підтримання здоров’я (96141-00 [1878])
  • ведення домашнього господарства (96143-00 [1878])
  • переміщення (96130-00 [1876])
  • використання допоміжних або адаптивних засобів, пристроїв чи обладнання (96142-00 [1878])

96141-00 Тренування навичок, що стосуються підтримання здоров’я
Тренування навичок, що стосуються:

  • діагностичного обстеження/моніторингу (для таких станів як ампутована кукса, астма, діабет, тощо)
  • піклування про або гігієни ніг/стоп (мозолі) (зрізання та шліфування непатологічних нігтів на ногах) (виразки)
  • управління схемою прийому медикаментів
  • гігієни порожнини рота
  • постурального дренажу
  • самообстеження (молочні залози) (статеві органи)
  • самостійного введення препарату
  • догляду за стомою [колостомою] [трахеостомою]

Виключено:
Лікувальна фізкультура (див. Алфавітний покажчик: Тренування/навички/рух)
Управління системами постачання лікарського засобу до ділянки впливу (96142-00 [1878])
Тренування:

  • сечового міхура (96158-00 [1904])
  • серця (96139-00 [1877])

Тренування навичок, що стосуються використання допоміжних або адаптивних засобів, пристроїв чи обладнання (96142-00 [1878])

96142-00 Тренування навичок, що стосуються використання допоміжних або адаптивних засобів, пристроїв чи обладнання
Тренування навичок користування системою постачання лікарського засобу до ділянки впливу включає тренування навичок та контроль використання систем постачання лікарського засобу, таких як дозуючі аерозольні інгалятори, пристрої, що активуються вдихом, небулайзери, черезшкірні системи доставки та безперервні парентеральні інфузії.
Тренування здатності рухатися та ходити з використанням допоміжних або адаптивних засобів, пристроїв чи обладнання
Первинне навчання навичкам або покращення навичок використання допоміжних або адаптивних засобів, пристроїв чи обладнання
Тренування здатності рухатися із допоміжними засобами
Тренування навичок:

  • накладання пов’язок або бандажів
  • користування системою постачання лікарського засобу до ділянки впливу

Включено: застосування відповідної допомоги
Примітка: Перелік допоміжних засобів, адаптивних пристроїв чи додаткового обладнання можна знайти у блоці [1870]
Виключено:
Встановлення кохлеарного протеза (41617-00 [329])
Видалення кохлеарного протеза (41617-01 [329])

96143-00 Тренування навичок, що стосуються ведення домашнього господарства
Тренування навичок:

  • прибирання
  • економії енергоресурсів
  • садівництва
  • організації побуту/ведення господарства
  • прання
  • готування їжі
  • дотримання безпеки вдома
  • здійснення покупок

96144-00 Тренування навичок, що стосуються управління фінансами
Тренування навичок планування бюджету

96145-00 Тренування навичок, що стосуються методів батьківського виховання
Виключено: тренування навичок визначення межі в рамках тренування психологічних навичок (96001 -00 [1873])

96146-00 Тренування навичок праці/професійних навичок
Тренування навичок, що стосуються:

  • працевлаштування
  • роботи або виконання роботи
  • планування виходу на пенсію
  • професійного пошуку
  • добровільної (волонтерської) участі

Виключено: загартовування (див. Алфавітний покажчик: Тренування/навички/рух)

96147-00 Тренування навичок, що стосуються ергономіки
Тренування навичок, що стосуються візуальної ергономіки

96148-00 Ігрова/рекреаційна терапія та реабілітологія
Ігрова/рекреаційна терапія та реабілітологія – це вид терапії, який спрямований на зниження поведінкових або емоційних труднощів, що суперечать нормальному існуванню клієнта.

Медичний працівник використовує фантазії клієнта та символічні значення гри клієнта у якості засобу розуміння та спілкування з клієнтом. Ігрова терапія дозволяє клієнту виразити себе за допомогою гри та спрямована покращити:

  • здатність довіряти та спілкуватися з іншими
  • самоконтроль
  • більш адаптивні способи подолання тривоги та розчарування
  • вербальне вираження

1879    Тренування інших навичок
Включено: оцінка прогресу

96150-00 Тренування навичок, що стосуються методів, які допомагають почуватися впевнено у воді
Тренування навичок, що стосуються:
 звикання до води, контролю дихання та обертання
 коефіцієнту втрати ваги під час занурення у воду
 входу та виходу з басейну

96151-00 Тренування інших навичок
Тренування навичок управління автомобілем
Тренування навичок БДВ